9/3/11

Setmana de cacera

Li estic agafant el gust a açò de les presentacions. Quan vaig i conte per què volia ser vampir però em va tocar ser home llop perquè alguna cosa calia fer, o com em vaig barallar per l'amor de la meua veïna amb el meu gos Woody, el qual mai de la vida es va recuperar d'aquell terrible colp emocional, la gent es confia i en aqueix moment...................................................... ZAS! Ja són meus.

Aquesta setmana estaré presentant la història de la meua vida per partida doble:

Dijous 10 de març a les 20:00h, Cafè Lisboa,Pl. Dr. Collado, 9 - Ciutat Vella. (Més indicacions al nostre Déu)

Divendres 11 març a les 20:00h, Slaughterhouse.
c/Denia, 22 – Russafa. (Més indicacions al nostre Déu)

Allí vos trobe!


Woody després de deixar-ho amb la meua veïna Christine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada