3/3/11

Ara els neumàtics

Les idees salvadores del govern amb rècord de desocupació.
Pneumàtics

Treballe, pague impostos molts i, no és que estiga col·locat a dit, estic com a treballador autònom, així que també pague la quota mensual d’autònoms. Però és que també pague la televisió autonòmica valenciana on més que divulgar, s’oculta la veritat. També pague als que tenen plantats taronges i oliveres, també pague les subvencions al cine espanyol, les subvencions per a que instal·len plaques solars, pague els forats dels bancs, un palau de congressos en cada poble, pague a Vodafone d’una banda i les prejubilacions de Telefónica per l´altra, pague el carbó perquè els miners puguen continuar treballant en el carbó, pague als pesquers  perquè puguen continuar pescant, vaig posar diners perquè aquells que fa uns mesos compraren un cotxe els isquera més barat, i ara diuen per a estalviar energia i ja de pas donar negoci als tallers, es comenta, el govern està estudiant en suvbencionar el canvi de pneumàtics. Així que part dels meus diners anirà a parar a un exconstructor perquè el canvi de rodes li isca més barat. Maleïts inútils, cal invertir en futur no en rodes que el mateix que els cotxes, majoritàriament estan fabricades fora. Però ja ficats em pregunte per que el govern no suvbenciona també els hotels per hores per a practicar sexe i, disculpen el meu llenguatge, així deixa de donar pel cul i follem tots un poc més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada