26/3/11

Rei Negre ben dotat s’oferix per a satisfer Líbia

Rei Negre ben dotat s’oferix per a satisfer Líbia.
- Et canvie Idris Al-Senussi, un rei per un dictador?
- Si el Gadafi ja té un fill que vol ser rei!



Cada dia entenc més que no comprenc res. Ara resulta que si em vuig prostituir, activitat lícita a l´estat espanyol, puc fer-ho, però no podré anunciar els més de 25 centímetres que agafa el meu penis, i tant com m’agrada menjar merda alhora que m’ho fan, que em follen per cul. Diuen que este tipus d’anuncis en periòdics i per descomptat Internet han de quedar prohibits. 

En este mateix dia memorable, 22 de març de 2011 s’afirma per vegada milió que les tropes que han anat a posar pau en Líbia, de cap forma estan allí per a derrocar un dictador. Què eixa no és la seua funció. I jo em pregunte llavors, qual és la seua labor. Jo creia que Gadafi era un bastard genocida i que igual que a un maltractador de sa casa ha de tirar-se a un dictador del seu comandament. 

Però està vist que no entenc res. Potser Idris Al-Senussi el nomenat hereu, rei negre disposat a ocupar el tron de Líbia, sempre pel bé del poble, m’ho poguera explicar però gràcies, preferisc seguir en la meua ignorància.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada